Till doktorn

7/11

Är med i Riddarhusläkarna sedan länge och det är väldigt lyxigt att kunna gå dit när man behöver vid sjukdomar och skador.
Gick till öppnamottagningen i morse för ett besök. Trots måndag behövde jag bara vänta i 5 min innan jag fick gå in till min sedvanliga doktor.
Fick tabletter mot mina utslag och hon skar också bort vårtan jag fått på min armbåge, Enkelt och snabbt, nästan smärtfritt förutom sprutan med lokalbedövning och det sticker lite nu när det börjat släppa.
Får hoppas jag inte hör till den kategorin som får biverkningar av tabletterna, risken att bli väldigt trött var stor och bör inte köra bil efter att ha tagit den. Så blir tåg till jobbet iaf i morgon så får vi se hur jag mår sen.
Åker straxt tillbaka till Linköping och träning, känns som en evighet jag tränade innebandy även om det bara gått en vecka. Men oj vad kul det ska bli att hålla i klubban igen.
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0