Big fail!

24/10

Idag har jag lyckats med det omöjliga. att faila när jag skulle göra chokladbollar.
den färdiga "smeten" smakade URRRK.. Så fick kasta alltihoppa. Känns inte sådär skillat alltså. Men får göra någonting annat jag är bättre på, om inte annat be svärmor om hjälp i morgon;)
Blev en tur på stan också och letat nya svarta shorts, upptäckte idag att mitt älsklingspar börjat gå sönder, så är väl bara en tidsfråga innan dom blir obärbara. Men fann inte något som jag fastnade för. Kikade lite på skor och hittade lite gott och blandat som jag skulle vilja ha på skopunkten. Skulle kunna slå till med 3 nya par när lönen trillar in i veckan kanske.
Träningen idag gick riktigt bra faktist, skön känsla i kroppen. Trots trötta ben och stel kropp gick det fint.
I morgon blir det jobb igen, så sover hos hjärtat till onsdag sedan lite mer jobb innan man drar tillbaka till Linkan.
Over and out
//C


Kommentarer
Anonym

Sv: jag har inte riktigt kommit fram till något men det lutar mest hemåt tyvärr. Ska bestämma mig över höstlovet hur jag vill göra puss jag har bara nästan vänt allt ut och in ;)

2011-10-26 @ 18:45:54
URL: http://emmmape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0