Bra bra bra!

13/10
En härlig dag som började med shopping och att jag mötte upp Olivia som jag inte sett på jätte länge. Massa prat och provning av kläder. Resulterade i ett inköp av spetslinne, nagelack och mascara. Sedan mötte vi upp Sanna för en lunch på thai coconut. Snabb service och stark mat, iaf det jag beställde. Kan nog lätt ta högsta placering på topp tre listan av starkaste maträtter för min del. men smakade bra och vi gick nöjda och mätta därifrån.
Väl hemma igen åkte jag vidare mot coop för att handla lite, när jag står vid kassan och ska betala mina varor inser jag att plånboken inte ligger i väskan. Panik och en aning pinsamt när jag säger att jag inte hittar plånboken. Lämnar varorna i en påse bakom disken och cyklar i absolut maxhastighet på min skrothäst hem till lägenheten och hittar plånboken i en av shoppingkassarna. Hundra knyck tillbaka till Coop och kan betala, wow gatuarbetarna måste undrat var jag var för dåre som flängde fram och tillbaka.
Nu har jag fixat det sista med Newbody försäljningen och plockat i ordning lite för helgen, så snart packa och ge sig av till träningen!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0