Brudjävlarna!

29/10
Linköpings brudjävlar gör det igen! Vinst mot Örebro Sk med 0-8 efter stundtals briljerande spel där vi under 60 min tillbringade största tiden i anfalls zon. Kunde dock blivit större siffror om skärpan varit något bättre och Örebro var inte utan chanser måste tillägas då de hade några vassa kontringar. Men gädda i målet var kung och plockade allt som kom i hennes väg idag!
Min egen insatts är jag väl nöjd med, hade mycket skottlägen och lite irriterad att jag inte lyckas få till det. Spelade hela matchen förutom två byten vilket var gött.
Väl hemma i Linköping firades det hos med fest hos Mange, grymt rolig kväll som avslutades med rumpskakande på Harrys!
"En sjuuuuk historia alltså"
// C
Avslutar med en sjuuuuk historia, fest hos mange mange maangeeeee. Tackar Julia för festen och många skratt;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0