Challenge

26/10

En god gärning och en utmaning för egen del. Skjutsade ner Madde efter träningen till stationen så hon slapp gå i regnet, och sedan skulle jag hitta hem. Har faktist aldrig åkt bil genom stan osv hem, utan åker alltid över hjulsbro när jag ska till jobbet. Sa till mig själv att jag i alla fall inte fick åka samma väg tillbaka.
Men trots en klump i magen och ett lite snesteg med att ligga i fel fil vid ett tillfälle hittade jag faktist hem, sakta men säkert.
Jobbet idag gick bra, började super lugnt sedan runt elva brakade det loss och var i princip konstant kundtillströmning tills jag slutade. Skäl för lönen jag fick idag kan man säga. Synd att 1/3 försvinner på hyran och resten går åt ganska fort till annat det med;)
Träningen gick bra idag, lite upp och ner men låter minnet stanna vid ett kanon uppspel som vi hade under matchen där verkligen allt klaffade, sådant makes me happy!
I morgon väntas en hel del spaning och pyssel.. Mycket som händer inom de närmaste två veckorna!
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0