Hipp hipp hurra!

23/10

Grattis älskade pappa på 60 års dagen!
Pappa och familjen är i Nice och firar medan jag är kvar i kylan och lirar lite innebandy, rätt nöjd ändå efter vinst och en bra helg!
Tre rätters middag med Markus & Co igår och sedan sov hjärtat hos mig.
13:00 startade vår match mot det forna elitserielaget Lockerud och de första 10 minutrarna var nog de bästa i hela matchen, vi hade det mesta och gick stabilt upp till en 3-1 ledning. Sedan kom lockerud mer och mer in i matchen.
Riktigt jämt och tufft men vi vann med 6-5 och det var riktigt skönt!
jag fick spela hela matchen förutom de sista 3 minutrarna, dock ganska skönt, hade inte samma nerver som mot täby kände jag.
Nöjd över insatsen men hade ett par lägen där jag borde skutit istället för att passat, sådant grämer mig men bara köra på.. nästa gång blir bättre!
Nu blir det lite avsnitt av Charlies Angels!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0