2012

3/1

Igår var första träningen på det nya året. Vi lämnade det gamla bakom oss och ser framåt mot nya utmaningar. Jag vet ju i alla fall vad mina är denna vår.
Träningen igår gick i alla fall bra, och två målet kanon.
Idag har jag varit och handlat upp lite till kylskåpet som i princip stått tomt i två veckor. Så det var välbehövligt. Har tvättat lite och så packat upp grejer jag hade med mig tillbaka hit samt en del av mina julklappar som fick följa med. Har även roat mig lite med att fixa med nya mixern, vet inte när premiär smothien kommer men det lär inte dröja.
Nu ska jag iväg till Bäckeper och till kvällen väntas återigen träning samt matchuttagning inför morgondagens mach i och mot Södertälje.
//C
Några av julklapparna : Ansiktsmasker, tofflor,tvål/bodylotion, trosor,cykelbyxor, 2 armband, ett smyckesträd, löparhandskar, skinnhandskar, mixer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0