Nolla!!

22/1
LIBK-Hagfors,  9-1

Vinst återigen och kollektivet trampar vidare. En härlig kämparinsats idag med stor glöd hos alla!
För min egen del blev det bänk hela matchen, jag var uttagen som 5:e back. Dvs coach körde med tre kedjor och två backpar, surt som fan! Men vad finns det att göra när resterande backar är borta,sjuka skadade och de andra två backparen har kört ihop hela säsongen och fungerar jätte bra tillsammans. Sjukt segt men känns som det kommer ordna sig på ett eller annat sätt så småningom. Men hursom så vare jäkligt gött med vinst och alla som lira kämpade superbra!
Träffade min nya klass efter och var ju bra nervös innan, men nu känns det som om det kommer bli bra det här. Verkar vara ett schysst gäng och med bara massa idrottsintresserade nästan!:) Sånt gillar vi!
Så är numera en SG nolla under de kommande två veckorna.
Har annars varit mycket häng i veckan vilket gillas skarpt! I fredags så mysades det hemma hos hjärtat och igår kom ett gäng sköna brudar förbi för lite tv,snack och frågesport.
Go vecka och jag ser fram emot nästa med spänning!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0