Tant!

15/3

Tant, har mina kära vänner kallat mig idag, just för att jag har så pissigt ont i ryggen och en aning svårt med att böja mig ned och sitta. Hoppas lite jogging kan råda bot innan träningen ikväll annars får vi ta till med hårdhandskarna, för detta är inte hållbart.
Järngänget har i alla fall firat att HEL kursen numera är avtentad för alla och sluuut! Så vi tog min bil till Ikano och stråsade runt lite, käkade köttbullar på ikea och drömde oss bort bland lyxiga soffor och snygga lägenhetsrum.
Sedan blev det lite förberedelser på ica maxi inför morgondagens event, ser fram emot fredagens sleep over enormt!
På Ikano inhandlades det ett gäng bra att ha saker såsom häftapparat, hålslagare, sytråd, markeringslappar etc och så en svart kofta och ett korallrosa linne(nödvändiga saker). Matlådan fick jag i skolan, då dom stod och delade ut, bra investering!
Nu snart träning och hoppas det går bra, sista seriematchen på söndag!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0