Tenta P

8/3
Plugg hela dagen långt! Redovisningar av förbättringsarbetet och kom på en hedrande tredjeplats(lite stolt), vinnaren fick förvånande nog en burk dunderhååning. Efter avslutad basgrupp satt jag och tre till kvar i skolan och pluggade till kl sex. Utmattande, men tror det var givande iaf.
Efterlängtat samtal med efterlängtad vän, sjukt glad att du ringde pysen!
Träningen idag gick sådär, var hiskeligt trött i kroppen och benen var stumma som tusan. Dock kul när berra säger " fan Charlie du bara svischar förbi idag" Kanske har förbättat min lägsta nivå något?!:)
Coach börjar med tre kedjor och två backpar på söndag, jag hamna denna gång i tredje backparet och vi kommer spela avlast enbart. Tråkigt som fan när det kommer massa folk ifrån Viken och från klassen som hejar! Men sjukligt mycket tagg ändå! Förra matchen mot hässelby var jag 5:e back och fick inte komma in något. Så på plan på söndag blir det kött!
Ser fram emot helgen nu. Middag och mys med Markus, Emma och Alex, sen jobb och match tittande på lördag. Melodifestivalen på kvällen och the final countdown på söndag!
LIBK VS. Hässelby
Så kom till folkungahallen 13:00 på söndag för att hjälpa oss att ta revansch gott folk!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0