Just Called To Say I Love You

10/10
 

Stevie Wonder rullar på i högtalarna och jag är nyss hemkommen från dag 3 av 4 på min VFU.
Är hos Team Hammarlyck som är ett privat företag och som säljer tjänster till privata boenden,  äldre/service/demensboenden.  Vi åker alltså runt och har sjukgymnastik, både individuell och i grupp med de äldre på boenden. Är kul och lärorikt, annorlunda att få åka runt till brukarna(kunderna), känns nästan lite som flygande doktorn när man far fram på cykeln.
Har idag dock känt mig lika skröplig som de jag träffat. Var inte helt i banorna igår på träningen och fick en tackling som jag inte hann reagera på och föll som en fura på huvud, höft och armbåge. (Det räckte tydligen inte med de blåmärken man redan har) Men plåster och lindor får lindra så länge, får tacklas med vänster sida ikväll. För köttas ska det göras. Blir jag uttagen till helgens match flyger vi till Umeå på lördag. Vilket kommer kännas lite små häftigt, att flyga till en bortamatch...
 
//C
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0