Ett fel närmare rätt

12/9


Dagarna går verkligen så fort, redan mitten på september och bara 9 dagar kvar till seriepremiären!

Åkte på höstförkylningen efter helgens träningsturnering så i måndags var ju lite seg men är nu åter mentalt frisk i alla fall. Bävar lite inför kvällens beeptest som står på schemat idag igen då det visade sig att förra veckans test blev fel, ni kan ju tänka er att det blev en del sura miner när detta kom upp. Men men, bara bita ihop och köra på. Är ju trots allt bara ca 15 min man springer mer eller mindre. och 15 min av en hel träning är ju faktiskt inte så mycket.

Min stavmixer är äntligen invigd (tog bara 363 dagar), och igårkväll avnjöt jag en smoothie på banan, hallon och vanilj yoghurt , tack för tipset Jossan!

//C



Kommentarer
Emmelie

Haha ja det var ju på tiden då! Du får ju se till att använda dina födelsedagspresenter...annars kanske du inte får några imorgon. Kram på dig

2012-09-12 @ 22:06:48
URL: http://alopexemmelie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0