Första träningsmatchen!

17/8
 
Första träningsmatchen för LIBK dam efter bara tre träningar med boll och klubba! Vi var mycket folk trots att en del "ordinarie" fattades, istället hade truppen fyllts på med duktiga juniorer som tränat med oss under sommaren.
Riktigt kul att dra igång matchandet igen och även om vi emellanåt spelade lite haffsigt och stressat så har vi börjat bygga på något som kommer bli spännande att följa under säsongen.
Vi spelade mot Bele barkaby och vann med 7-0, många relativt nöjda då vi mötte dem förra året under samma period men då förlorade med uddamålet. 
Jag var relativt nöjd med matchen, tog en del offensiva löpningar och stod upp bra i defensiven. Det helt klart bästa av allt var att jag spelade min första match utan knäskydd vilket gör mig ofantligt glad och ger mig ett kvitto på att slit lönar sig.
 
Nu blir det nya tag och hårt slit i veckan som kommer!
 
//C 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0