1/2

6/12
 
En av två terminstentor är avklarade med godkänt resultat! Gud, jag har haft ont i magen av nervositet hela veckan. Förstår inte hur jag kan ha sådan ångest. Nu när tentan är godkänd och klar är jag oerhört lättad, trots att vi har en teoretisk tenta kvar i början av januari. Men det tar vi itu med nästa vecka. Denna helg ska jag njuta!
Egentid med sambon, umgås med vänner, spela innebandy och julbaka! Det bäddas för en topp tio helg!
Snön faller och vinden viner ute, jag sitter just nu och lyssnar på julmusik och myser inne i en adventspyntad lägenhet, känner frid i kroppen! 
Trevlig helg alla!
 
//C
 
 
 


Kommentarer
Emmelie

Grattis, det är du väl värd. Njut av en skön helg!

2013-12-07 @ 22:48:35
URL: http://alopexemmelie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0