Finsittning och amputationer

5/2


Finsittning i lördags då våra nollor blev ettor. En himla välorganiserad fest med en god trerätters middag, en mängd olika gyckel och uppdrag, lyckad kväll trots relativt tidig hemgång för min del. Förövrigt kul att få ta på sig något annat är vår (visserligen ytters sköna och härliga) overall som vi faddrar haft under dessa två veckor som nollningen pågått.

Idag klassar jag mig själv förövrigt som sjuk, är nästan den enda som inte varit sjuk under nolleperioden(har gått både det ena och det andra) Men i morse vaknade jag upp med sand i halsen och halsont. Nåja träningsfri dag idag så får unna mig lite slapp i soffan.

Har annars gått igenom amputationer i skolan idag, väldigt intressant må jag säga. Bådar gott för mig då jag ska ha min 6 veckor långa praktik på US här i linköping, Paramedicin (Hand- och plastikkir. klin. inkl. BRIVA), fruktansvärt spännande och väldigt nervöst är känslan just nu!

//C

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0