Helg i Västervik

14-16/3

Spenderade helgen i Västervik och har haft ett par riktigt härliga dagar! I fredags var jag på några intervjuer för sommarjobb så det får man nu hålla små tummar för nu. Sedan myste jag, Markus, mamma och pappa framför slutspels innebandy på fredagskvällen. Tyvärr sjönk dock underhållningsvärdet lite efter AIK:s makalösa överkörning av Warberg men målgarantin ska man inte klaga på.
Lördagen spenderades med ett gött benpass på förmiddagen och sedan umgänge med Vewe, Christian och Melvin innan det blev dags för galej hos Alex som fyllt 25 år. Riktigt kul att träffa alla igen!
Idag hann vi med att leka lite till med Melvin innan vi hälsade på Sandra och nya huset! Sen åkte jag och Markus mot Överum och blev lite bortskämda med söndagsstek innan jag åkte tillbaka hem till Linkan.
Go helg och riktigt härligt väder, UTAN snö, tack och lov för det!
 
//C
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0