Gym istället för innebandy

4/3

Igår bytte vi ut innebandyträningen mot gym/intervaller för att kunna se Storvreta - Falun på Tv4 sport tillsammans i laget. En riktigt rolig och spännande match och skönt häng med tjejerna!
 
Idag har det blivit kandidatuppsats skrivande och bröst/triceps pass. Ovan vid att dela upp passen på kroppsdelar och ovan att framför allt köra bröst/triceps, så mina armar är bra skakiga nu. Men längtar lite tills innebandyn är slut och man kan köra gymmet hur man vill, och känna att man får med hela kroppen utan att vara dödstrött på en innebandyträning dagen efter. 
Hj föreslog också idag att vi i laget skulle springa Superior Race i Norrköping den 17/5. Det lät otroligt kul, tuff och utmanade. Men som det otroligt höjdrädda person jag är måste jag nog kolla höjden på alla hindren noooga innan jag antar utmaningen. Eller kolla upp om man kanske kan kompensera med något annat vid de allra högsta hindren, annars är jag garanterat körd då jag i princip blir som paralyserad och kommer varken upp eller ner om rädslan slår till. Men som Hj också sa, det finns ju ändå tid till att öva så man vet ju aldrig;)
Spana in vad det handlar om här --> http://superiorrace.se/
 
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0